Monday, January 7, 2013

After 9 month

wah, berhabuk sudah blok ku ni, bidak sudah bha.. "ops, kluar dah dialek sabah aku".. hehehe..
pejam celik pejam celik dah 9 bulan aku menjejakkan kaki ke sabah sebagai seorang tabib kerajaan.

Bermula dari OnG, ke paediatrics, sekarang aku beralih ke posting ke 3 aku iaitu Orthopedics.. department "santai menyantai" bagi HO di hospital sandakan ni. tak banyak sangat kerja, setiap hari pon kerja cuci luka org, masukkan balik tulang yang terkeluar dan beberapa lagi. 

tapi aku suka kata2 sahabat aku yg sorang ni, dah la hensem, kacak, bergaya lagi.. hahah.. masa first day aku masuk department ni, aku ada ckp, aduh bosan gila, apa lagi sebelum ni aku dah disibukkan dengan ibu2 yg sarat mengandung dan anak2 yg banyak kerenah.. tapi sahabat aku yg sorang ni dengan rileknya cakap " rileks bro, kat department ni la ko nak mempertajamkan skill ko memandang tak banyak sangat benda nak buat" bila aku pikir balik, btol jugak tu.

so, sebulan sudah aku kat department ni, dan aku tk rasa pon yg department ni santai, agak sibuk, cuma bezanya, time lunch, kadang2 leh makan kt luar.. hahaha.. thts all la aku nak cerita, tak tau nak cerita apa lagi selain aku baru je berabis duit beli x-box.. hahahah....

akhirnya dengan kehadiran x-box, aku berjaya mencompletekan set home theatre aku yg cukup utk menghiburkan aku di bandar sandakan yg kurang menghiburkan ini.. hahahah

No comments:

Post a Comment