Wednesday, February 1, 2012

interview!!!

yummy2.. my baby lobster... hehe


Alhamdulillah, semalam dah selesai interview kat SPA putrajaya.. giler takut nak interview, mana taknya, dari balik aritu ckp konon nak belajar, tapi baru bukak buku 2,3 halaman, dah tido.. hahah... tapi syukur, sebab interview semalam berjalan dgn jayanya, thnx to Uncle India yg aku tak tau apa nama dia sbb sgt baik dan rilek je...

pas habis interview, p melantak ngn member aku, kt bawah masjid putra, aku bru tau ada tpt makan kt situ.. hahaha... makan baby lobster kat Hameed Nasi kandar.... tgk org2 kt ctu, tourist semua makan feeling jeee ... aku pon sambo la jugak sekor baby lobster, sekali bayar. mak aih rm48.50.. hahahahha..... ni dah level2 dewa makan nih.... mahal sungguh.. seb baik lobster dia sedap, udang ngn kari kambing dia tak berapa la, bole la...

pas dah makan ctu, p join member2 lain yg dah selesai interview jalan2 kat alamanda, pastu lawat member yg ayah dia sakit, pastu tidur umah poksu aku kat balakong.. penat2... walaupun bawak kereta auto, tapi disebabkn tidur yg tak cukup, n otak yg penat pikir nak interview, mmg drain energy btolla... but to sum all up, i have a great day.... :)

p;s/ kat bawah ni beberapa gmbr aku shoot kt putrajaya di malam hari... :).. nk HD nyer gambo, mana le tau nak download kan, leh le usha kat flickr aku kt sidebar tu... :)




No comments:

Post a Comment